خودروی اروپایی در راه ایران + مشخصات خودرو پیش‌بینی بورس (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آیا بورس ریزشی می‌شود؟ پیش‌بینی قیمت خودرو برای هفته آینده | دلالان بازار نقره‌داغ شدند! (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش بینی قیمت طلا و سکه (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) | کدام سیگنال نقش دلار را در بازار طلا کمرنگ کرد؟ توضیحاتی درباره وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت ابلاغیه جدید برای حل مشکل طلافروشان + عکس | این ۳ گروه ملزم به ثبت اطلاعات موجودی طلا هستند عودت وجه ۱۵ میلیاردی واحدهای صنفی به شاکیان در مشهد نات کوین لیست شد + قیمت اولیه نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقرار است | افزایش ساعات برگزاری لاکچری‌های یک میلیاردی در بلوار سجاد مشهد + جدول قیمت (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو روایت با اختلاف ۱۰ درصدی تورم در ایران خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خرداد ماه از یکشنبه آینده + جزئیات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بن‌بست در بازار موبایل | مشکل شدید ارزی داریم! خواب زمستانی بازار مسکن در بهار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد | ابزار‌های تشویقی برای مستاجران کدام‌اند؟ راه‌اندازی سامانه برآورد قیمت منطقه‌ای مسکن و کوتاه شدن دست دلالان کدام گروه‌ها باید موجودی طلای خود را ثبت کنند؟ قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تکمیل ظرفیت ۳۵ واحد صنعتی خراسان رضوی با تولید «بدون کارخانه» تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور
سرخط خبرها

تولید باید علمی و کاربردی باشد

  • کد خبر: ۱۴۹۶۲۶
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تولید باید علمی و کاربردی باشد
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: طی ۹ ماه گذشته مشکل ۵۶۳ واحد تولیدی در خراسان رضوی رفع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیرمرتضوی با حضور در نمایشگاه نشست تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه بازار محصولات دانش بنیان در حوزه آب و انرژی که در کارخانه نوآوری مشهد امروز ۲۰ بهمن ماه برگزار شد گفت: در حوزه پیشگیری برای موفقیت به سه راهکار رسیدیم. اولین راهکار اینکه که در امر تولید تحقیق و پژوهش امری مهم است که همان مقوله دانش بنیان است که باید علمی و کاربردی باشد و تنها تولید دانش نباشد؛ که با نامگذاری که امسال صورت گرفت شاهد تحول در عرصه فعالیت‌های واحد‌های تولیدی هستیم.

به گفته معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی، استفاده از نیروی متعدد و متخصص از دیگر نکات توسعه کار و بازار است.
وی افزود: نکته حائزاهمیت که در بیشتر موارد مغفول مانده است اینکه همه حوزه اگر به تنهایی در عرصه تولید و بازار گام بردارند موفق نیستند و زمینی موفق هستند یک امر امر جمعی رغم بخورد.
مرتضوی تاکید کرد: باید ایده‌ها در مسیر درست پیگیری شود که ماحصل آن در خراسان رضوی شاهد این بودیم که که طی ۹ ماه گذشته باکمک دستگاه‌های اجرایی مشکل ۵۶۳ واحد تولید رفع شدکه بیشترشان هم دانش بنیان بودند. مسلما اگر کمک دستگاه‌ها نبود این اتفاق مهم نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: نکته سوم که به معنای واقعی در امر تولید و توسعه آن مغفول مانده است اینگکه اعتقاد و باور به پستیکه در آن فعالیت می‌شود باشد. اگرفردی درست در جای خود قرار بگیرد ۷۰ درصد مشکلات حل می‌شود. خیلی از افراد متخصص متاسفانه در چرخه تولید قرار ندارند که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->